söndag, mars 11, 2007

Å så spännande!

Har ni sett den spännande resan som är på gång?
Biljetten är alldeles gratis, om man inte räknar kostnaden för datorn och uppkopplingen, som väl går på ett annat konto.

Gå in på sidan och klicka runt på de olika rubrikerna. Hur ska jag hinna läsa sånt jag ska läsa när de håller på med såna här lattjo grejer?

Och det är så bra att föreningen Sticka! öppnar resan för även oss som inte har råd att vara medlemmar. Man kan ju vara sympatisör även utan ekonomi ju.

Jag och mammas koftas nederkant sitter i incheckningen och väntar på att få komma ombord. Samtidigt funderar jag över om jag har något som hör till öarna och om jag t o m ska vara med i garnlotteriet.

1 kommentar:

Bloggblad sa...

Kära nån! Där måste jag ta mig tid och kolla noga. Nu är jag strax på väg till en konsert. Återkommer - ska bara lägga in en bild på min spindel.