torsdag, maj 24, 2007

Resultat

Ni får inte se min förstoringsprovlapp, för det blev inte någon bra bild, men lita på mig. Den som hittade på Swallowtail shawl kan mycket väl ha provat att göra skip2tog, knit 1, slipstsover och funnit det fulare än slip1, knit2tog, sso. För det är det.


Nu är det min sak att besluta om jag ska repa upp det jag stickat med fel "minska2" eller bara vissla oskyldigt och göra rätt i fortsättningen.


Och så måste jag besluta mig för om "provlappen" ska bli fullstor, och i så fall om jag ska fortsätta att sticka olika "minska2" på vardera sidan mittmaskan.


Vicka probläm.

Det smartaste lär väl dock vara att låta bli dessa stickningar tills det är dags att resa nånstans igen (i början av juni) och "ta tag i" mammas kofta - eller för den delen det jag borde i det offentliga livet.

Inga kommentarer: