lördag, maj 31, 2008

Kreativ bloggare

Saltflingan har utsett mig till kreativ bloggare. Man får tacke!
Riktigt exakt hur reglerna för denna kedjehandling ser ut vet jag inte, men det verkar vara så att jag ska utse fyra som jag anser ska ha den utmärkelsen.

Knepigt ska ni veta!

En medalj går till Lotten, i synnerhet för Hemlisbloggar-julkalendern. Det är en imponerande sak att ta på sig att vara kreativ den tiden på året då "ketchupen kommer" och det finns tusen saker att göra ändå.

En annan medalj går till Pärlbesatt som har ett speciellt öga för när vilken pärla ska träs på.

En tredje medalj går till Ilsefin som nog snart får bygga ut utmärkelseskåpet. Det här är tjejen som inte bara vet hur man programmerar en liten bil som styr själv, hon mixtrar dessutom ihop egna varianter av allt möjligt stickat så det blir ännu bättre än originalen.

Och vem får då den fjärde medaljen? Jo den går till Eva bakom berget. En duktig akvarellist (heter det så?) som dessutom gör en massa andra saker varav en hel del säljs i hennes affär.

Nu har jag väl spridit gracerna väl för att det inte ska bli så många krockar härefter?

4 kommentarer:

Lotten Bergman sa...

Åhå! Man tackar!

(Men oj, nu fick jag julångest.)

pärlbesatt sa...

nämen vad kul! :) tack!!

Evas blogg sa...

Tack snälla du! Jag känner mig hedrad och glad!

Bloggblad sa...

Eftersom du inte pingar på nyligen.se, ligger du i en låååång lista av andra favoriter som jag då måste komma ihåg att hitta... det är lite synd, jag missar ofta när du uppdaterar.
Och sen saknar jag en sak... skulle önska att du bloggade mer om livet utanför garngränserna... som jag tycker verkar intressant.