torsdag, juni 03, 2010

Jag har fått ett nytt favoritprogram på tv!

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Hehe... du trodde väl inte att jag har missat det? Jag har sett varenda minut av alla som gått - även resuméfilmen från förra året som de bara sände så där plötsligt utan annat sammanhang för några månader sen.

Cecilia N sa...

Resuméfilm? Finns den på play?

Jag är bara orolig för vad som ska hända när projektet tar slut.

Gunhildsblog sa...

JA, vilket härligt program! Skulle dock vilja veta vad som hänt efter att han lämnat samhället. Finns körerna kvar? I vilken form? Lägger folk av att sjunga?

Är lite förundrad över hur han gör för att få med sig folket. Stenansikte och inte speciellt karismatisk, det man ser på TV i alla fall..... men han lyckas!
Inte är det väl TV-inspelningen som 'gör' det??

Men ja, jag gillar programmet!!