måndag, oktober 08, 2012

Det bästa i veckan

Hos Elisabet i Halland kan man få berätta om det bästa med förra veckan och så få vara med i en lotteridragning. I en del lottdragningar på bloggar får man två lotter om man berättar om lotteriet på sin egen blogg, men något sådant avtal finns inte hos Elisabet.
Jag kom bara på att det här blogginlägget sammanfaller med det bästa förra veckan.

En kväll fick jag sådan otrolig spinnabstinens fastän jag borde sitta och läsa och läsa. Så jag spann lite på den bruna rocken. Sen tvinnade jag det här garnet som jag började tvinna när det var spinnaoffentligtdagen. Fast naturligtvis gick det inte jämnt ut så då spann jag lite mer av det gula så att det sedan gick jämnt upp.

Och efter en stunds ullande gick det bra att sätta sig och läsa igen.
Det var nog det här som var bäst förra veckan.
(Fast garnet i sig är nog rätt stickigt verkar det som.)

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Nej, jag bryr mig inte om att göra reklam .., mitt lotteri (som ju är ert också, så många som sponsrar) är ju bara på låtsas ,-)

Cecilia N sa...

Låtsas och låtsas. Kul lek är det i alla fall och jag bara klargjorde för läsarna att jag inte får någon fördel av att jag kombinerade dbiv och garnrapporten.