torsdag, juni 06, 2013

wwkipday 2013

Jag vet inte om länken fungerar till sidan som berättar om var det anordnas världsvida stickaoffentligtdagen i Sverige i år.

Man är numera (av någon anledning som jag inte begriper) tvungen att registrera sig för att kunna kolla.

I år går dagen av stapeln nån gång mellan 8 juni och 15 juni. Från Piteå i norr till Svedala i söder.

I Härnösand samlas man i år på Murbergets museum kl 12-14 den 15:e juni. Man får inte se mig där för jag sätter mig på norrgående tåg. Men gissa om jag tänker sticka offentligt där?

3 kommentarer:

Maria sa...

Hej! Jag såg din kommentar ang podspelare. Om du använder telefonen så kan du ju använda en app att spela på om du ska lyssna offline. Jag ser faktiskt ingen skillnad på den som de använder och den som vi använder förutom formatet. Hur menar du att det går att ladda ner från deras spelare?

Maria sa...

Då förstår jag hur du menar. Saken är den att vi lägger upp en tidsinställning på bloggen och på iTunes så att det publiceras kl 12 varje fredag. Vi jobbar ju då och har ingen möjlighet att lägga upp Ravelrytråden under dagen (om vi inte ger oss på helt omöjligt meckande på telefonen). Men det var ju bra att det ser ut som du vill på övriga avsnitt.

Karin sa...

Ja jösses vad man har krånglat till Knit-in-public-informationen! Men det ska nog gå att knäcka den koden också. Hittills har jag hittat ett arrangemang i Finland, men det känns ju lite avlägset. Sticka lugnt!